Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czosnowie

ul. Warszawska 59, 05-152 Czosnów

 

Referent ds. obsługi sekretariatu

Zarządzenie Nr 1/2024

Dyrektora Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czosnowie

z dnia 01.02.2024 r.

w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze – Referent ds. obsługi sekretariatu w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Czosnowie.

 

Na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. 1, 2, 3, ust. 3, art. 7 pkt 4, art. 11 i art. 13 ustawy
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. 2022 poz. 530 ze zm.) oraz § 3 Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Gminnym Ośrodku
Pomocy Społecznej w Czosnowie jako jednostce organizacyjnej gminy Czosnów
zarządzam, co następuje:

§ 1

Powołuję komisję rekrutacyjną w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze – Referent ds. obsługi sekretariatu w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Czosnowie, w następującym składzie:

 

  1. Przewodniczący -  Maria Bielecka
  2. Sekretarz            -  Katarzyna Kwaśniewska
  3. Członek              -  Mirosława Markiewicz

                                                                        § 2

Zadaniem komisji jest przeprowadzenie procedury naboru i przedstawienie
wniosku/protokołu w sprawie zatrudnienia na stanowisko - Referent ds. obsługi sekretariatu w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Czosnowie.

 

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

Załącznik nr 1
do Zarządzenia Dyrektora Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Czosnowie Nr 1/2024 z dnia 01.02.2024 r.

 

Dyrektor Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czosnowie

na podstawie art. 6 ust.1 pkt 1,2,3 ust. 3,  art. 7 pkt 4, art. 11 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530 ze zm.)

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

Referent ds. obsługi sekretariatu

 

Wymiar etatu: 1 etat

Rodzaj umowy: umowa o pracę

Miejsce wykonywania pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czosnowie,
ul. Warszawska 59, 05-152 Czosnów

 

1.   Wymagania w stosunku do kandydatów:

a)   wymagania niezbędne:

  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
  • niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie
  • wykształcenie średnie lub wyższe;
  • posiadanie co najmniej rocznego stażu pracy;
  • nieposzlakowana opinia;

 

b) wymagania dodatkowe:

  • podstawowa wiedza w zakresie przepisów:

-  ustawy  o świadczeniach rodzinnych;

-  ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin – „Za życiem”;

-  ustawy  o pomocy osobom uprawnionym do alimentów;

-  ustawy o pomocy społecznej

-  ustawy kodeks postępowania administracyjnego;

-  ustawy o samorządzie  gminnym;

-  ustawy o ochronie danych osobowych;

  • umiejętność interpretacji przepisów prawnych i ich zmian oraz stosowania w praktyce;
  • umiejętność redagowania pism;
  • systematyczność, komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność;
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • umiejętność obsługi programów komputerowych (Word, Excel, Sygnity, Top-Team)
  • umiejętność pracy w zespole, umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy
    z instytucjami zewnętrznymi;

 

2.   Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:

  • Prowadzenie i obsługa sekretariatu zgodnie z wymogami i zasadami zawartymi w instrukcji kancelaryjnej;
  • Obsługa interesanta, udzielanie informacji w zakresie działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czosnowie, w tym z zakresu pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego oraz innych świadczeń realizowanych przez Ośrodek;
  • Odbieranie centrali telefonicznej, udzielanie informacji lub przekierowywanie do odpowiedniego działu;
  • Sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji zleconych przez Dyrektora;
  • Przyjmowanie i ewidencja poczty;
  • Prowadzenie dziennika korespondencyjnego, rejestrów, kartotek, ewidencji;
  • Obsługa programów komputerowych w zakresie powierzonych obowiązków;
  • Wydawanie i przyjmowanie wniosków w zakresie świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego lub innych świadczeń realizowanych przez Ośrodek;
  • Pomoc w prowadzeniu rejestrów pism, wniosków, wydawanych decyzji dotyczących świadczeń realizowanych przez Ośrodek;
  • Pomoc w prowadzeniu dokumentacji spraw w zależności od formy przyznanego świadczenia;
  • Zastępowanie pracownika świadczeń rodzinnych w przypadku nieobecności, tj. obsługa wniosków, przygotowanie decyzji, przygotowanie list wypłat;
  • Wystawianie zaświadczeń dotyczących pobieranych świadczeń realizowanych przez Ośrodek;
  • Współpraca z pozostałymi pracownikami Ośrodka;
  • Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora.

3. Warunki pracy: praca w warunkach biurowych, stanowisko pracy wyposażone w komputer oraz niezbędne wyposażenie biurowe, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Praca w biurze zlokalizowanym na parterze budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czosnowie ul. Warszawska 59.

4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w miesiącu styczniu 2024 r. tj. poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił poniżej 6%

5.     Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny;
  • CV (kwestionariusz osobowy);
  • oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym pracować na stanowisku urzędniczym
    (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia lekarskiego stwierdzającego stan zdrowia pozwalający pracować na stanowisku urzędniczym);
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
  • kopia świadectwa ukończenia szkoły średniej;
  • kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (certyfikaty, kursy, zaświadczenia, opinie, referencje).

 

W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów.

 

5.     Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:

  • Termin składania: do dnia 14.02.2024 roku do godziny 14:00.
  • Sposób składania dokumentów aplikacyjnych: w zamkniętej kopercie osobiście w godzinach pracy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czosnowie lub listownie (decyduje data wpływu) na adres: ul. Warszawska 59, 05-152 Czosnów.

 

Prosimy o dopisanie na kopercie „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Referent ds. obsługi sekretariatu”.

6.     Termin i miejsce postępowania konkursowego:

  • Termin postępowania: 15.02.2024 roku od godziny 10:00.
  • Miejsce postępowania: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czosnowie: ul. Warszawska 59, 05-152 Czosnów.

 

Prosimy o podanie na dokumentach aplikacyjnych numeru telefonu kontaktowego w celu powiadomienia o terminie (godzinie) postępowania konkursowego.

7.     Informacje dodatkowe:

  • aplikacje, które wpłyną do Ośrodka niekompletne lub po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
  • informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze;
  • informacja o  wynikach naboru zostanie podana do publicznej wiadomości niezwłocznie po przeprowadzeniu postępowania konkursowego poprzez wywieszenie na tablicy informacyjnej Ośrodka oraz zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czosnowie.

 

 

Dyrektor Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Czosnowie
Maria Bielecka

 

 

Klauzula informacyjna

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    w (05-152) Czosnowie przy ul. Warszawskiej 59, zwany dalej Ośrodkiem. Kontakt z Administratorem Danych możliwy jest pod numerem tel. (22) 785 05 58, lub korespondencyjnie na adres siedziby Ośrodka.
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem email: bduch@obslugarodo.pl
  3. przetwarzanie Państwa danych osobowych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze  związanego z podjęciem działań przed zawarciem umowy o pracę. Przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. lit. a) c) oraz art. 9 ust. 2 lit. a ) RODO oraz przepisów określonych w szczególności w art. 221 , 229 w zw. z art. 94 pkt 9a i 9b ustawy z dnia z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018r. w sprawie dokumentacji pracowniczej, rozporządzenie Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy.
  4. Brak zgody, o której mowa w art. 221 § 1 Kodeksu pracy, lub jej wycofanie, nie będzie podstawą do niekorzystnego traktowania osoby ubiegającej się o zatrudnienie, a także nie będzie powodować wobec niego jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie będzie stanowić przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia, wypowiedzenie umowy o pracę lub jej rozwiązanie bez wypowiedzenia przez pracodawcę.
  5. Pozyskane dane osobowe mogą być przekazywane:
  1. podmiotom przetwarzającym je na zlecenie ADO, oraz
  2. organom lub podmiotom publicznym uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, np. sądom, organom ścigania lub instytucjom państwowym, gdy wystąpią z żądaniem, w oparciu o stosowną podstawę prawną.
  1. Okres przetwarzania Państwa danych osobowych jest uzależniony od celu w jakim dane są przetwarzane. Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane jest obliczany w oparciu o następujące kryteria:
  1. przepisy prawa, które mogą nas obligować do przetwarzania danych przez określony czas, w tym Instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt obowiązującego u Administratora;
  2. okres, który jest niezbędny do obrony naszych interesów.
  1. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych osobowych, prawo do ich sprostowania oraz w zakresie wynikającym z przepisów - do usunięcia, jak również prawo do ograniczenia przetwarzania.
  2. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli Państwa zdaniem, przetwarzanie  danych osobowych - narusza przepisy prawa.

Załączniki:

Oświadczenie kandydata

Utworzono dnia 01.02.2024, 13:59

Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

Utworzono dnia 01.02.2024, 10:14

Informacje

Liczba wyświetleń: 175
Utworzono dnia: 01.02.2024
Dokument wprowadził:
Maria Bielecka

Historia publikacji

  • 01.02.2024 13:59, Administrator
    Edycja strony: Referent ds. obsługi sekretariatu
  • 01.02.2024 13:59, Administrator
    Dodanie załącznika: Oświadczenie kandydata
  • 01.02.2024 13:58, Administrator
    Usunięcie załącznika: Oświadczenie o niekaralności